سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

افتتاح بزرگترین کتابخانه عمومی کشور در مشهد

بزرگ ترین کتابخانه عمومی کشور فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، بزرگترین کتابخانه عمومی کشور با نام کتابخانه امام خمینی (ره) روز دوشنبه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد افتتاح خواهد شد.
 
بزرگترین کتابخانه عمومی کشور با گنجایش حدود ۲۰۰ هزار نسخه شامل صد هزار نسخه مخزن اصلی و صد هزار نسخه بخش کودک و نوجوان علاوه بر بخش‌های معمول کتابخانه‌های عمومی ، ده بخش و خدمت جدید را برای اولین بار به مراجعان ارائه خواهد کرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

سفر وزیر ارشاد به مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سمیه
۱۲:۲۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
سلام، امیدوارم باشگاه خبرنگاران جوان حتما این موضوع را پیگیری کنند، که چگونه کتابخانه ی به این بزرگی افتتاح شده ولی حتی یک فراخوان برای جذب نیروی کتابدار داده نشده، تقریبا دو ماه پیش با این کتابخانه تماس گرفتیم و درجواب سوال من که پرسیدم برای این کتابخانه چه زمانی فراخوان جذب نیرو یا استخدامی دارید؟ گفتن چه کسی درمورد این کتابخانه به شما اطلاع داده و اینکه ما از مازاد نیروی خودمون استفاده می کنیم!
الآن چند سال است که نهاد کتابخانه های عمومی هیچ آزمونی برگزار نکرده و متاسفانه هیچ ارگان یا نهادی حتی آموزش و پرورش در استخدامی خود رشته ی کتابداری را درمیان بقیه رشته ها نمی آورد.
خواهش می کنم پیگیری فرمایید