سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع):

امام و شهدا به ملت ایران هویت دادند

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) گفت:برخی افراد سنگ امام را به سینه می‌زنند اما آنچه عمل می‌کنند مغایر با اهداف نظام است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار احمدی فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) در این مراسم گفت:همه باید شکر گذار نعمت جمهوری اسلامی که به برکت ۲۴۰ هزار شهید و رهبری به دست آمده باشیم، اما برخی افراد سنگ امام را به سینه می‌زنند و آنچه عمل می‌کنند مغایر با اهداف نظام است.

وی تصریح کرد: امام و شهدا به ملت ایران هویت دادند و محافل شهدا باید تبدیل به افزایش معرفت و بصیرت شود و شهدا نیازمند استمرار راهشان هستندکه جانشان را تقدیم کردند.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: حفظ و حراست از آرمان‌های نظام واجب عینی و حتی از نماز واجب تر است و راس همه نیازمندی‌های اسلام حفظ جمهوری اسلامی مهم است.

سردار احمدی افزود: اگرامام (ره) ، شهیدان ، رهبری و مردم نبودند دشمنان هیچ مشکلی برای اجرای مقاصد خود نداشتند.

وی تصریح کرد:به برکت شهیدان انقلاب اسلامی زنده و استمراردارد و ماندنی است و نباید تکریم شهیدان را در یادواره، اجلاسیه و گذرگاه خلاصه کنیم خطاست این خوب است بلکه بایداین جلسات به قرارگاه عملیاتی تبدیل شودو فرمایشات فرمانده کل قوا که بر زمین مانده پیگیر شوند.

سردار احمدی گفت: دشمن توسط ۵۰ میلیون تلفن همراه به تضعیف مقدسات برنامه دارد تا تفکر جوانان را بگیرد و همه وظیفه داریم مراکز فرهنگی و دینی را به قرارگاه مبارزه با فتنه‌های دشمن تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی درطول چهار دهه دست از توطئه علیه انقلاب و ملت ایران بر نداشته و به برکت شهدا امروز خیمه‌های انقلاب امام خمینی در اطراف مرز‌های رژیم صهیونیستی نصب شده و موشک‌های حزب الله تمام نقاط اسرائیل را تحت پوشش دارند و‌ تمام قدرت آمریکا در این کشور جمع شده که درمدت دو روز جنگ تسلیم مقاومت شد.

انتهای پیام//ز.ج
 

استکبار جهانی دست از توطئه علیه انقلاب و ملت ایران برنداشته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.