سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ ایلام

عمران خودآموز گفت: ۱۴ فیلم سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ ایلام در حال اکران هستند.

 به گزارش خبـرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و چهارمین دوره آن در استان ایلام از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۱۸ بهمن‌ماه این جشنواره ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای چهارمین سال پیوسته برگزاری جشنواره فیلم فجر را برعهده داریم که استقبال گسترده از این امر بیانگر علاقه مردم به این حوزه است و امسال نیز به دنبال ارائه فیلم‌هایی با کفیت بالا هستیم تا بار دیگر رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

۱۴ فیلم در بخش سودای سیمرغ و سیمرغ پروانه‌ها هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و همچنین از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در سینما فرهنگ ایلام اکران می‌شود.

خودآموز عنوان کرد: بخش صبح مربوط به دانش‌آموزان و رده‌های سنی جوانان و نوجوانان است که به صورت رایگان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: از ظرفیت سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کنار اکران فیلم، به دنبال ارتقای دانش سینمایی هنرمندان و شناسایی علاقه‌مندان و ظرفیت‌های موجود استان ایلام هستیم.

همچنین در بخش عصر نیز گیشه فعال خواهد بود و ۴ سانس در عصر و شب اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم فجر در استان را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ع

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ ایلام اکران می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.