سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طی چهار دهه انقلاب اسلامی ، آموزش و پرورش موفق به انجام کارهای بسیار بزرگ و زیربنایی شده که طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از دستاوردهای مهم در این زمینه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان امروز در آیین مراسم گلبانگ انقلاب در دبیرستان دخترانه نیایش با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با شهادت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد : این فجر فاطمی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بهره لازم را از این انقلاب کسب کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مطابق رسالت‌های خود ذائقه مردم را با استقلال و آزادی و ارزش‌های دین خدا آشنا کرده است ، افزود : در طی چهار دهه انقلاب و کسب استقلال ، آموزش و پرورش موفق به انجام کارهای بسیار بزرگ و زیربنایی شده که تدوین و ابلاغ طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از جمله دستاوردهای مهم در این زمینه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تأکید کرد : بر این اساس آموزش و پرورش استان اصفهان همه برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات خود را براساس سند تحول بنیادین اجرایی و عملیاتی می‌کند اما اگر این اتفاق نیفتد همان نتیجه دیروز حاصل می‌شود.

اعتدادی با اشاره به اینکه نخبگان امروز کشور محصول تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی هستند ، اظهار کرد : این دانش آموزان در طی چهار دهه اخیر توانسته اند بزرگترین افتخارات علمی را در رقابت‌های جهان به دست آورند.

وی ادامه داد: با جهاد علمی ، اخلاقی و اعتقادی فرهنگیان و دانش‌آموزان می‌توان همچنان پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر قله تاریخ به اهتزار درآورد و نغمه‌های یاس و ناامیدی را با همت و تلاش به امیدواری تبدیل خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان  تأکید کرد: با وجود تمام مشکلاتی که در آموزش و پرورش وجود دارد، فرهنگیان و دانش‌آموزان بر رسالت خطیر خود مبنی بر داشتن نسلی انقلابی و سرافراز همواره تلاش می‌کنند.

اعتدادی تصریح کرد : دهه فجر تولدی دوباره برای ملت ایران بوده و دامنه تأثیرگذاری این انقلاب به بیرون مرزها و جهان کشیده شده است، این ایام فرصت مناسبی است تا به علل ایجاد کننده و منجر به بقای این انقلاب بپردازیم و آفات بر سر راه انقلاب را شناسایی و برطرف کنیم.

انتهای پیام/م

دهه فجر فرصت شناخت آفات بر سر راه انقلاب است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.