سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان جهادی سلامت همت عالی در روستای سمسکنده ساری

کاروان جهادی سلامت انجمن خیریه همت عالی مازندران در روستای سمسکنده علیای ساری حضور یافتند و بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

عالیه زمانی رییس هییت مدیره انجمن خیریه سلامت همت عالی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه این انجمن خیریه سلامت همت عالی از سال ۹۴ تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: این انجمن خیریه ۱۵۰ نفر عضو شامل: پزشکان فوق تخصص خون و آنکولوژی، جراح مغز و اعصاب، جراحی داخلی، زنان و غدد، متخصص در بخش‌های مختلف، قلب و عروق، داخلی، بیماری‌های عفونی، اطفال اورتپدی، اعصاب و روان، متخصص فیزیولوژی ورزشی، دندانپزشک، پزشک عمومی، زنان و زایمان، مامایی، پرستاری، روانشناس، مشاور تغذیه و پایش قند و فشار خون دارد.

وی افزود:کاروان سلامت همت عالی تا کنون بیش از ۲۵ هزار ویزیت انجام دادند که بیشتر در مناطق محروم بوده و در زمینه آموزشی، پیشگری و دار و درمان خدمات رسانی کردند.

دکتر زمانی با بیان اینکه سلامتی حق هر انسانی است و خدمت به شمار نمی‌آید گفت: هدف این انجمن خیریه افزایش سلامت جامعه است.
رییس هییت مدیره انجمن خیریه سلامت همت عالی گفت: خدمات کاروان جهادی سلامت بر اساس نیاز‌های بیماران هر منطقه است و در روستا‌های مناطق محروم علاوه بر ویزیت رایگان دارو نیز به بیماران به صورت رایگان ارایه می‌شود.

وی افزود: تا پایان امسال بیماران ۶ روستا توسط کاروان سلامت ویزیت خواهند شد.

زمانی گفت: ۲۵۰ مورد ویزیت در روستای سمسکنده علیای ساری انجام شد که تعداد مراجعه کنندگان ۱۵۰ نفر بودند.

این متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه و درد و همکارانش معتقد هستند که همه‌ی افراد جامعه باید بر اساس تخصص و توانمندی‌های خود به دیگران کمک کنند تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم.
انتهای پیام/آ

اعزام کاروان جهادی سلامت به روستاهای مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.