مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از اعزام کاروان سلامت متشکل از تیم‌های بهداشت و درمان در تخصص‌های مختلف به شهرستان میرجاوه استان سیستان و بلوچستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت:جمعیت هلال احمر در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و به منظور ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه روستایی و شهری مناطق متاثر از پدیده خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان در طرح ملی اقدام به اعزام کاروان سلامت از ۱۹ استان کشور به ۱۹ شهرستان  کرده است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده جمعیت هلال احمر مازندران در راستای اهداف مزبور در شهرستان میرجاوه مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی جمعیت هلال احمر مازندران در قالب طرح فوق از روز ۱۲ تا ۱۶ مرداد خواهد بود، گفت: تیم‌های بهداشت و درمان اعزامی از هلال احمرمازندران همگی از اعضای داوطلب این جمعیت هستند که به منظور ارائه خدمات بشردوستانه بصورت کاملا داوطلبانه در شهرستان میرجاوه حضور خواهدیافت.

اکبری گفت:برنامه‌های متنوعی نظیر اهداء بسته‌های حمایتی شامل ملزومات بهداشتی و معیشتی و طرح نذرآب با هدف ارسال بسته‌های آب آشامیدنی بهداشتی با مشارکت خیرین و نیکوکاران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در منطقه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود: جمعیت هلال احمر مازندران با تمام توان عملیاتی و لچستیک در این طرح ملی مشارکت خواهد داشت.

انتهای پیام/آ


شکوه خدمت رسانی هلال احمرمازندران در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: اورژانس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.