کاروان سلامت هلال احمرمازندران به بیش از ۵ هزار نفر درشهرستان میرجاوه خدمت رسانی کردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: تیم‌های تخصصی کاروان سلامت این استان مستقر در روستا‌های شهرستان میرجاوه استان سیستان و بلوچستان تاکنون به بیش از ۵ هزارنفر ازساکنان منطقه خدمات متنوعی را ارائه کردند.

وی افزود: ۶۰۴ نفر در حوزه پزشکان عمومی، ۱۴۵ نفر در حوزه تخصصی پوست، ۱۰۷ نفر در بخش تخصصی اطفال، ۸۶ نفر در بخش تخصصی داخلی، ۷۱ مورد در حوزه تخصصی عفونی، ۱۶۲ نفر در بخش تخصصی زنان و زایمان، ۶۱ نفر در حوزه تخصصی قلب و عروق، ۲۴ نفر در بخش روانشناسی و ۵ نفر از خدمات جراحی پوست تا کنون برخوردارشدند.

اکبری گفت: ۸۹ نفر از خدمات تزریقات و پانسمان، ۸۶ نفر از خدمات نوارقلب، ۸۷ نفراز خدمات تست قندخون و دونفر از خدمات سرم تراپی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود: توزیع ۱۶ هزار نسخه بروشور اطلاع رسانی و آموزشی، هزار و ۱۱۵ بسته طرح خادم و برپایی کلاس آموزشی برای ۴۹۰ نفر و ارائه آموزش کمک‌های اولیه به ۸۸۸ نفر از دیگر خدمات ارائه شده دراین کاروان بوده است.

وی برپایی ایستگاه‌های بازی و نشاط، مهارت و اندیشه، خلاقیت و مهارت‌های زندگی با مشارکت و حضور ۳۰۵ نفر و توزیع ۹۵۰ پک بهداشتی و ۲۵ دستگاه تانکرآب، ۱۷۰ جفت کفش، ۹۴۹ دست انواع لباس و ۴۶۷ بسته آب معدنی را از دیگراقدامات کاروان مهربانی هلال احمر مازندران در روستا‌های جون آباد، توحیدآباد، لادیز، شیشه ای، خاکریزه و بیدلنگ شهرستان میرجاوه اعلام کرد.
انتهای پیام/آ


خدمت رسانی کاروان سلامت هلال احمرمازندران به مردم میرجاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.