سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودباوری و اعتماد به نفس عامل موفقیت است

مدیرآموزش و پرورش منطقه صیدون گفت: خودباوری و اعتماد به نفس از عوامل موفقیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ستار آژند، مدیر آموزش و پرورش منطقه صیدون بیان داشت: اگرچه تحصیل در مراکز آموزشی پیشرفته و استفاده از منابع علمی به روز، موفقیت را تسهیل می‌کند، اما آنچه عامل اصلی و دلیل موفقیت است خودباوری و اعتماد به نفس بوده با رسیدن به این مهم می‌توان به موفقیت‌های بزرگ رسید.

وی افزود: با توجه به سوابق و موفقیت‌های گذشته افراد این منطقه مشخص شد که دانش آموزان ما دارای استعداد‌های بسیار هستند و چه بسا در رقابت با افراد دارای امکانات و پرورش یافته در مراکز علمی مدرن، پیروز شده و به عناوین استانی و کشوری دست یافتند.

آژند عنوان کرد: ما به دانش آموزانی که رشد علمی منطقه را باعث شوند افتخار کرده و همچنین هدایایی را نیز برای دانش آموزانی که رتبه زیر هزار کسب کنند در نظر گرفته ایم.

مدیرآموزش و پرورش منطقه صیدون گفت: آموزش مهارت‌های اساسی زندگی به دانش آموزان می‌تواند منجر به جامعه پویا، با اخلاق و بدون آسیب‌های اجتماعی منجر شود.

وی بیان داشت: آموزش نه گفتن‌های مثبت، مسئولیت پذیری، تقویت عزت نفس دانش آموزان باعث آرامش ذهنی و روانی دانش آموزان و در نتیجه همه جامعه خواهد شد و از ورود افراد به آسیب‌ها و دام‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

آژند تاکید کرد: جهت اجرای منظم و دقیق برنامه ویژه مدرسه، پوشه کاری برای ثبت فعالیت‌های انجام شده در نظر گرفته شده و فعالیت‌ها در آن ثبت شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت: مربیان و معلمان باید در شناخت نیاز‌های دانش آموزان دقت کنند و شناخت دقیق نیاز‌ها به آموزش مهارت‌های لازم اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: جهت ساخت سه مدرسه شهید مهرابی میان بیشه، شهید برهمند دره بنیاب و شهید رستگار سرآسیاب زمین‌های در نظر گرفته مورد بازدید و تایید قرار گرفتند.

آژند در پایان افزود: با توجه به اینکه پیمانکاران مدارس مذکور مشخص شدند این مدارس از هفته آینده کلنگ زنی شده و ساخت آنان شروع خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.