سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان رده هوا در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد تجلیل شدند

در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد از برگزیدگان رده هوا از کشور‌های افغانستان، نپال و بنگلادش تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،رامین نماینده کشور افغانستان در همایش بین المللی شهر‌های پایدار جهان در یزد،گفت: در برخی از مناطق افغانستان دما به چندین درجه زیر صفر می‌رسد و مردم برای پختن غذا و گرما درختان را قطع می‌کنند که این باعث فرسایش خاک شده و برنامه‌ای برای احیای مراتع و پوشش درختی این کشور تهیه شده است.

وی افزود: در این برنامه اجاق گاز و بخاری خورشیدی طراحی شده که مردم به جای قطع کردن درخت می‌توانند کاری را برای درامد زایی خود انجام دهند و این پروژه تا کنون ۸۰ هزار نفر را پوشش داده است.

در این مراسم نمایندگان کشور‌های نپال و بنگلادش گواهینامه و مدال بنیاد جهانی انرژی و کشور افغانستان به عنوان برگزیده رده هوا گواهینامه و تندیس بنیاد جهانی انرژی را کسب کردند.

در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی با حضور تیمی هشتاد نفره متشکل از رئیس بنیاد جهانی انرژی، جمعی از شهرداران شهر‌های پایدار در جهان و کشور‌های عضو از برگزیدگان رده هوا که از کشور‌های افغانستان، نپال و بنگلادش بودند تجلیل شدند.

نخستین کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان و نوزدهمین کنفرانس بین المللی سازمان جهانی انرژی با حضور ۷۰ نفر از متخصصان جهانی حوزه‌ی انرژی‌های پایدار و اساتید دانشگاه‌های ۲۵ کشور جهان صبح دیروز به میزبانی شهر جهانی یزد آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

تجلیل از برگزیدگان رده هوا در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.