سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتفاعات مازندران مه آلود و برفی

آسمان مازندران امروز سه شنبه نهم بهمن ماه ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  اصغر بسطامی رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف، وزش باد گاهی نسبتاً شدید، کاهش محسوس دما و احتمال رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه هوای مازندران روز چهارشنبه در نیمه غربی صاف تا نیمه ابری است، افزود: در این مدت وضعیت جوی نیمه شرقی استان ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

بسطامی گفت: آسمان استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران افزود: وضعیت جوی مازندران در روز‌های شنبه شب و یک‏شنبه ابری همراه با بارندگی (ارتفاعات مه آلود با بارش برف)، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

اسدی معاون پیش بینی هواشناسی مازندران نیز با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی تا صبح امروز در مازندران، بیشترین بارش باران در سیاه بیشه ۳۳ میلی متر ثبت شد، افزود: با تقویت این سامانه بارشی و شمالی شدن جریانات جوی، بارش باران و برف امروز، مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

وی به کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای بیشینه دمای هوای مازندران تا اواخر شب اشاره کرد و گفت: با این نوسان دمایی، دمای هوای ساری به ۱۳ درجه سانتی گراد می‌رسد.

انتهای پیام/آ

پیش بینی هوای بارانی تا پایان هفته در مازندران

برچسب ها: هواشناسی ، آب هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.