سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت‌ها بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آستانه عید نوروز

رئیس حوزه قضائی فاریاب از تشدید نظارت‌ها بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت:در این رابطه سه واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا سالاری رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب در حاشیه بازدید ۴ ساعته از ۱۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل رستوران، نانوایی، عمده فروشی مواد غذایی ،اغذیه فروشی و کارگاه های قنادی، گفت: طی این بازدید بیش از ۵۰ کیلوگرم اجناس فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم سازی شد.

این مقام قضائی اعلام کرد: در این بازدید سرزده دو واحد صنفی نانوایی و یک رستوران به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی تا اطلاع ثانوی پلمب شدند و به سایر واحدهای صنفی تذکرات لازم و مهلت قانونی جهت رفع نواقص مشاهده شده داده شد.

سالاری ضمن مثبت ارزیابی کردن بازدید امروز تاکید کرد: نظارت ها بر واحدهای صنفی با جدیت بیشتر و به صورت سرزده انجام خواهد شد.

وی افزود : با توجه به اهمیت پایش و کنترل مواد غذایی در سطح عرضه و حفظ و ارتقا بهداشت عمومی جامعه،کارگروهی متشکل از نماینده دستگاه قضائی،مرکز بهداشت، دامپزشکی و پلیس با هدف نظارت هرچه بیشتر بر واحدهای صنفی از ماه گذشته در این شهرستان آغاز به کار کرده است.

سالاری گفت: تلاش بازرسان و اعضای این کارگروه بر موضوع ارتقای هر چه بیشتر وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و همچنین وضعیت بهداشت فردی، وسایل و ابزار کار، ساختمان و بهداشت مواد غذایی متمرکز است.

نادر نجفی همچنین در این بازدید ، مدیر شبکه بهداشت فاریاب گفت: با همکاری خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تلاش خواهیم کرد وضعیت بهداشتی شهرستان را به سطح مطلوب برسانیم.


انتهای پیام/س

 

پلمب ۳ واحد صنفی متخلف در فاریاب

برچسب ها: قوه قضائیه ، تعزیرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.