سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان در اجرای نقشه هایشان مانند گذشته ناامید می شوند

امام جمعه فهرج گفت: تلاش دشمنان این است که در بین مردم نارضایتی ایجاد کنند اما مانند گذشته مایوس و ناامید خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در جلسه شورای فرهنگ عمومی فهرج که در مسجد جامع شهرستان فهرج برگزار شد گفت: یادواره شهدای فهرج در بیست و یکم بهمن در این شهر ستان بر گزار می‌شود .

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه ملت ایران گفت: تاکنون دشمنان با توطئه‌های گسترده خود به جایی نرسیده و شکست خورده اند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه خطاب به مسئولین شهرستان فهرج گفت: مهمترین وظیفه ما در این نظام حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است و باید در انجام وظایف مان کوتاهی نکنیم و مهمترین وظایف ما خدمت به مردم است کشور ما در مقابل استکبار ایستاده و نقشه‌ها و توطئه‌های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: تلاش دشمنان این است که نارضایتی ایجاد کنند و مانند گذشته مایوس و ناامید خواهند شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فهرج  در ادامه بر حضور پر شور گسترده مردم در جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

همچنین حجت الاسلام ابراهیمی از حضور نداشتن نماینده قوه قضائیه و بعضی از اعضای شورای فرهنگ عمومی در جلسات این شورا ،گلایه کرد.

مجتبی شهمرادزاده مدیر آموزش و پرورش فهرج از برگزاری با شکوه مراسمات سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در مدارس این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر جلسات گفتمان انقلاب در مدارس بر گزار می‌شود.

وی افزود: سرود  دسته جمعی دانش آموزان بمناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی نیز اجرا خواهد شد و عملیات احداث  یک آموزشگاه در روستای اسد آباد انگوری فهرج نیز آغاز خواهد شد.

همچنین ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج نیز با اشاره به برگزاری یادواره شهدای این شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر رژه موتوری برگزار می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر ازدواج آسان گفت: به تعدادی زوج جوان جهیزیه و هدایا فرهنگی داده می‌شود.

انتهای پیام/ی

جلسه شورای فرهنگ عمومی در فهرج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.