فرماندار ریگان گفت: ساخت بیش از 15هزار واحد مسکونی در مناطق عشایری ریگان از برکات و ارمغان نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهرستان ریگان است.

کپر زدایی ارمغان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ریگان امین باقری، فرماندار ریگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد : نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای را در مناطق محروم خصوصا شهرستان ریگان ارائه نموده است که ما اکنون شاهد این امکانات و دستاوردها در مناطق عشایری هستیم.

وی افزود: یکی از این اقدامات بحث کپر زدایی در مناطق عشایری بود که بیش از 15هزار واحد مسکونی در مناطق عشایری احداث و اکنون عشایر صاحب خانه ای مستحکم هستند.

فرماندار ریگان بیان داشت: در این راستا در قالب ساخت واحد های مسکونی مقاوم تسهیلات بلاعوض در اختیار این مناطق خصوصا منطقه زلزله زده چاه قنبر قرار گرفت.

باقری از راه اندازی پوشش برنامه های صداوسیما مخابرات و ساخت مدرسه در این مناطق خبر داد و افزود: با اجرای طرح کپر زدایی در مناطق عشایری مهاجرت معکوس در این مناطق انجام شده است.

باقری تصریح کرد : با توجه به خشکسالی های پی در پی در مناطق عشایری و تلف شدن دامهای آنها این مناطق را عشایر ترک نمودند اما با اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مناطق عشایر مجددا به محل سکونت خود بازگشتند و اکنون صاحب منازلی مستحکم هستند.

وی افزود: جهت اشتغال زایی ساکنان این منطقه چندین حلقه چاه کشاورزی برای عشایر این منطقه احداث شده و کشاورزی که چندین سال پیش رو به فراموشی شده بود مجددا احیا شد.

انتهای پیام/س

 

خدمات انقلاب اسلامی در مناطق محروم شهرستان ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار