سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رندرهای ال‌جی G8 ThinQ منتشر شد +تصاویر

تصاویر رندر جدیدی منتسب به ال‌جی G8 ThinQ در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از این محصول در اختیار ما قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش تصاویری از یک گوشی منتسب به ال‌جی در فضای مجازی منتشر شد و بر طبق شایعات نام این گوشی آلفا بود که شرکت ال‌جی به سرعت ساخت این گوشی را تکذیب کرد. حالا دوباره تصاویر یک گوشی جدید منتسب به این شرکت در فضای مجازی منتشر شده که به نظر می‌رسد از سوی ال‌جی تکذیب نشود. احتمالاً این عکس‌ها متعلق به پرچمدار بعدی این شرکن یعنی ال جی G8 ThinQ باشد.

این تصاویر پخش شده به گفته کاربران انجمن XDA Developers در واقع رندرهای گوشی ال‌جی G8 ThinQ هستند. نکته جالب، شباهت این رندرها که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده‌اند، با عکس‌هایی است که پیش‌تر با نام آلفا منتشر شده بودند. این که تا به الآن مسئولان ال‌جی این خبر را نه تکذیب کردند و نه تأیید ممکن است به این دلیل باشد که این رندرهای منتشر شده، درست هستند.

در تصاویری از این گوشی منتشر شده، ما شاهد یک دوربین دوگانه هستیم که به صورت افقی در پشت این گوشی قرار گرفته‌ است. به نظر می‌رسد ال‌جی تصمیم خود را درباره دوربین‌های عمودی تغییر داده است. یکی از شباهت‌های تصاویر رندری که اکنون منتشر شده و عکس‌های آلفا در جایگاه دوربین است. در هر دو تصویر منتشر شده، دوربین‌ها به صورت عمودی هستند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که در تصاویر گوشی آلفا این دوربین کمی بیرون‌زدگی داشت اما در رندری که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد دوربین با بدنه هم سطح باشد.

در پشت این رندر لوگوی ال‌جی دیده می‌شود و این مسئله امر جدیدی نیست زیرا آرم این شرکت در پشت همه گوشی‌های ال‌جی قرار دارد. علاوه بر دوربین و فلش ال‌ای‌دی، اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد ال‌جی می‌خواهد به این طرح در گوشی‌های بعدی خود وفادار بماند اما این وفاداری به نظر سودی برای این شرکت نخواهد داشت زیرا بعضی از رقیبانش اکنون از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در پرچمداران خود استفاده می‌کنند.

ما در پنل جلویی شاهد گوشه‌های گردتری هستیم که این طراحی شباهت زیادی به ال‌جی V40 دارد. حاشیه این گوشی در قسمت پایینی ضخیم‌تر از بخش بالایی به نظر می‌رسد. در دنیایی که هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌ها در حال طراحی گوشی‌های بدون حاشیه و حفره در صفحه خود هستند، در تصاویر رندر منتشر شده از گوشی جدید ال‌جی ما شاهد یک ناچ نسبتاً بزرگ هستیم. مسئله این است که در این ناچ تنها یک دوربین سلفی و چهار سنسور قرار گرفته‌اند.

هنوز هم مشخص نیست سنسورهایی که در این ناچ قرار دارند، برای چه هستند اما احتمال دارند آن‌ها به سیستم تشخیص چهره اختصاصی ال‌جی مرتبط باشند. ال‌جی برای رقابت با فیس‌آیدی اپل و فیس آنلاک هوآوی در حال طراحی سیستم تشخیص چهره اختصاصی خود است.

در این ناچ خبری از بلندگوی تماس نیست. در گذشته به ما خبرهایی از سیستم جدید تلفیق صدا با نمایشگر را در پرچمدار جدید این شرکت به دست ما رسیده بود. گفته می‌شود این سیستم حرکت‌های استخوان‌ها را تشخیص داده و منتقل می‌کند.


بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 


انتهای پیام/

رندرهای گوشی جدید ال‌جی

برچسب ها: فناوری ، ال جی ، رندر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.