سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان به دنبال ضربه زدن به مردم از درون کشور هستند

امام جمعه شهرستان انار گفت: هرچه هوشیاری مردم به اتفاقات و حوادث آینده بیشتر باشد بطور قطع از احتمال وقوع فتنه و هزینه‌های آن کاسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: باید از همه دانش‌ها و فناوری‌های جدید استفاده کرد که عقب ماندن از دانش‌های جدید موجب ذلت و عقب ماندگی کشور خواهد شد.

وی به احتمال وقوع فتنه در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: از ویژگی‌های برجسته رهبر حکیم و بیدار ملت ایران حضرت امام خامنه‌ای این است که از بروز حوادث تلخ و توطئه‌های دشمنان خبر می‌دهند.

وی ادانه داد:دشمنان بدلیل شکست‌های پی در پی به شدت خشمگین بوده و تمام سعی و تلاششان این است که از درون کشور به کشور و مردم ضربه بزنند.

امام جمعه شهرستان انار گفت: هرچه هوشیاری مردم به اتفاقات و حوادث آینده بیشتر باشد بطور قطع از احتمال وقوع فتنه و هزینه‌های آن کاسته می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: مسئولان نظام هرگز نباید به برنامه‌ها و توصیه‌های غرب اعتماد کنند، داستان برجام باید یک تجربه عبرت آموز برای مسئولان باشد.

حجت الاسلام منتظری افزود:در قضیه برجام علیرغم همه‌ی وعده‌هایی که داده شد صنعت هسته‌ای تعطیل و تحریم‌ها افزایش پیدا کرد، ارزش پول ایران کاهش پیدا  و دلار از ۳۵۰۰ تا ۱۹۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرد؛ کارخانجات و کارگاه‌ها با مشکل اساسی مواجه شد، قیمت مسکن، خودرو، سکه و لوازم خانگی بطور سرسام آوری افزایش پیدا کرد.

وی افزود:هرگونه فشار برای تصویب لوایح چهارگانه به صلاح و مصلحت نظام اسلامی نیست و نباید برای رضایت غربی‌ها خسارات غیر قابل جبران را به کشور وارد کرد.

حجت الاسلام منتظری به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:یکی از اصلی‌ترین شعار‌های مردم استقلال کشور و عزت مردم بود که قبل از انقلاب تمام اختیارات کشور به دست بیگانگان بود.

وی گفت:امروز داشته‌های ملت ایران بعد از ۴۰ سال در حوزه‌های مختلف از جمله استقلال کشور و عزت مردم، قدرت نظامی و پیروزی‌های منطقه‌ای از دورانی که خبری از انتخابات در این کشور نبود تا ۴۰ سال مردم سالاری دینی، از بی‌سوادی اکثریت مردم تا شکوفایی در علم و فناوری و پیشرفت‌های اقتصادی، آزادی و رشد دینی و معنوی جامعه در میان نسل جوان را وقتی با حکومت ۳۷ ساله پهلوی مقایسه کنیم درمی‌یابیم که با وجود همه دشمنی‌های نظام سلطه با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، در گذشته ایران کجا بوده و امروز در کجا هست.

انتهای پیام/ی

وجود همه دشمنی‌ها انقلاب پابرجا است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.