خطیب جمعه کرمان گفت: تعارض جدی جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست لذا دشمنان در بک‌جنگ نرم فرهنگی و تمام عیار اقتصادی دنبال به زانو در اوردن جمهوری اسلامی اند.

تعارض جدی جبهه حق و باطل تمام شدنی نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته  شهر کرمان گفت: برای در امان ماندن از شر فتنه ها رعایت تقوا ضروریست البته طولی نمیکشد که به قول قرآن کریم در پیشگاه خداوند همه جمع خواهند شد و قیامت به پا میشود و گواهان بر اعمال ما محیا میشوند و نامه اعمال ما برای حسابرسی آماده میشود و بخشی از جلوه های صفات خدا از جمله قدرت بی بدیل الهی نمایان میشود.

وی افزود: صفت برجسته دیگر الهی که بخشی از آن در قیامت جلوه میکند علم بی نهایت خداوندست که بر همه ی عالم اگاهست که هر امری را میداند، پیامبران و اوصیای الهی نیز شاهدان الهی اند و بر امت خود شهادت میدهند و بر امت اسلام هم پیامبر عظیم الشان اسلام گواهی میدهند و شهادت ایشان حجت است و ظرفیت ما به حدی است که میتوانیم خود را به قرب رسول الله برسانیم پس چرا از توان و ظرفیت خود در راه رضایت خدا و پیامبرش بهره نبریم، چراگرایشات قومی و سیاسی گاهی ما را به سمتی میکشاند که با کمال تاسف میدانیم که نمیتوانیم عملکردمان را در برابر پیامبر ارائه دهیم اما آنرا انجام میدهیم.

خطیب جمعه کرمان در خطبه دوم رحلت حاج شیخ عباس قمی صاحب مفاتیح الجنان را تسلیت گفت و از اخلاص و حالات معنوی و تلاش ایشان برای آشنا کردن مردم با معارف دینی یاد کرد.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد انقلابیم و هم شهادت حضرت زهرا را داریم که زندگی ایشان برای هر زن و مرد مسلمان با زوایای مثبت فراوانش الگوست .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: یکی از زوایا جلوگیری از ترور شخصیت حضرت علی (ع) است و ایشان اجازه نداد بعد از پیامبر شخصیت ایشان نشانه گرفته شود و نشانه صداقت در اتجام این ماموریت نیز شهادت حضرت زهراست و همینطور این شهادت مظلومیت فاطمه را نیز نشان میدهد که مورد هجمه قرار گرفت و گریه ها و حرفهایش مورد اعتراض قرار گرفت و حمله به بیت ایشان شد، حضرت زهرا سیاست دینی را نیز در زوایای شخصیت خود دارد.

خطیب جمعه کرمان بیان کرد: پیروزی انقلاب نیز مبتنی بر مکتب زهرایی و علوی و نگاه حسینی است و امام عظیم الشان سال ها خود را مهیا کرد و در موقعیت مناسب نهضت بزرگی را آغاز کرد امامی که اسلام و انقلاب شکوهمند را بوجود اورد و امروز این انقلاب قدرت جدی دربرابر استکبارست و ریشه این دشمنی ها نیر جدیست برخی فکر میکنند دشمنی ها دلایل ساده ای دارد و اگر حل شوند انها دست برمیدارند نه ریشه دشمنی امریکایی ها فراترست و عمیق است و تا ما با همین تفکر حرکت کنیم انها با ما دشمنی میکنند و اگر کسی کامل هم تابع انها شود باز هم‌دشمنی میکنند آنها قبل از انقلاب هم که کشور در اختیارشان بود به ما کم ظلم نکردند الان هم کشورهای تابع را مورد خیانت و جنایت قرار میدهند..

وی تصریح کرد: آمریکایی ها با هر استقلال و ازادی که خود قبول ندارند مخالفند و برای هیچ کشوری استقلال نمیخواهند ۸۰۰ پایگاه در ۷۰ کشور جهان دارند و فقط با ایران دشمن نیستند آنها خودرا رییس دهکده میدانند و جهان را دهکده میدانند و خوی استکباری انها قانون جنگل را قبول دارد و خود را شاه جنگل میدانند و خودرا محق میدانند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: تعارض جدی جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست لذا آنها در بک‌جنگ نرم فرهنگی و تمام عیار اقتصادی دنبال به زانو در اوردن جمهوری اسلامی اند و در داخل و خارج ایران هراسی را می پراکنند اما امیدوارم بتواانیم با مقاومت بصیرت و همدلی و در خط رهبری حرکت کردن به سلامت از این مشکلات و خطرها بگذریم.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار