رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: امروز تعداد نماز جمعه‌ها در استان به ۵۶ نماز جمعه رسیده است که سومین استان کشور از نظر تعداد نماز جمعه هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان ،صبح امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در استان کرمان ۲۸ نماز جمعه در سال ۸۴ داشتیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان با بیان اینکه میانگین سنی ائمه جمعه استان ۴۵ سال و نیم است گفت: ۸۶ درصد ائمه جمعه در استان بیش از ۵ سال سابقه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳ مصلی در استان کرمان داریم که ۱۰ مصلی هم در حال ساخت است افزود: ۵۹ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت ارشاد و خیرین در مصلی‌ها هزینه شده است.

حجت الاسلام قاسمی‌زاده با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۷۹ نفر تعداد اعضای ستاد نماز جمعه در استان کرمان است عنوان کرد: از این تعداد ۸۹۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

وی افزود: ۵۶ نشریه در ستاد‌های نماز جمعه فعالیت می‌کنند و ۳ هزار و ۴۸۰ طلبه و روحانی در استان داریم.

انتهای پیام/ی

تا کنون ۵۹ میلیارد تومان در مصلی‌های استان کرمان هزینه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار