سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یخبندان شبانه زاهدان و هفت شهر دیگر سیستان و بلوچستان را فرا گرفت

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دیشب و بامداد امروز یخبندان در هشت شهر شمالی و مرکزی استان رخ داد که شدیدترین آن مربوط به شهر‌های زاهدان و خاش است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان وبلوچستان؛ محمود دیانتی با بیان اینکه بامداد امروز کمینه دمای زاهدان و خاش در سردترین لحظات به منفی پنج درجه سلسیوس رسید، اظهار داشت: دمای زاهدان از حوالی ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه دیشب به زیر صفر رسید و تا صبح امروز منفی باقی ماند.

وی ادامه داد: علاوه بر این دمای هوای شهر‌های نصرت آباد، هامون، سراوان، سوران، میرجاوه و مهرستان نیز در سردترین لحظات بامداد امروز به زیر صفر رسید و یخبندان در این شهر‌ها روی داد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری با اشاره به فروکش کردن وزش باد در شمال استان، ادامه داد: فعالیت جریانات شمالی و ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود تا دو روز آینده یخبندان شبانه در نیمه شمالی استان ادامه داشته باشد.

دیانتی در ادامه با اشاره به افزایش دما در برخی نواحی جنوب استان گفت: در شبانه روز گذشته زرآباد، چابهار و راسک با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس جزو گرمترین شهر‌های کشور شدند.

وی درباره وزش باد در شمال استان نیز عنوان کرد: بیشینه سرعت وزش باد در شبانه روز گذشته در زابل به ۱۹ متر بر ثانیه معادل ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید و کمینه دید افقی را به ۳۰۰۰ متر کاهش داد.

 

انتهای پیام/پ

هواشناسی سیستان و بلوچستان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.