سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۱۸۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد آذربایجان شرقی از اهدای ۱۸۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جعفری معاون حمایت و سلامت کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: یک هزار و ۸۸۳ سری جهیزیه از طریق کمک‌های خیران در ۹ ماهه امسال جاری به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداشده است.

وی با بیان اینکه برای تأمین این تعداد جهیزیه بیش از شش میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان از طریق صدقات بوده و بقیه از طریق کمک خیران و اعتبارات دولتی تأمین‌شده است.

جعفری با اعلام اینکه امسال به طور میانگین روزی هفت جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است، تاکید کرد: بخشی از هزینه‌های تامین جهیزیه‌ها از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار تهیه و در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد آذربایجان شرقی با تقدیر از کمک خیران در تهیه جهیزیه برای نوعروسان، بیان کرد: مشارکت مردم و خیران در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کوثر توسط کمیته امداد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان باهدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

۱۸۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی اهداشد

 

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.