سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی؛

بهره برداری از طرح ها در تحریم نشان اقتدار ایران

حسن پور گفت: جای جای ایران به دژ مستحکمی در مقابل تحریم‌ها تبدیل شده و امروز شاهد آن هستیم که کارخانه فولاد بردسیر در همین دوران تحریم‌ها ساخته و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح کارخانه فولادسازی بردسیر با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بردسیر بام واقعی ایران می باشد و قرار است در کنار کوه هزار یک شهر گردشگری در این منطقه ساخته شود.

وی از بدهی‌های بانکی کشاورزان سخن به میان آورد و عنوان کرد: شرکتی که امروز در بردسیر افتتاح شد با وام ۳۵ درصد کار خود را آغاز کرد، اما انتظار داریم این کارخانه به مسئولیت‌های اجتماعی خود توجه کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با برشمردن برند‌های ایرانی که در جهان مطرح‌اند اظهار کرد: قنات‌هایی که ۷۰۰ سال قدمت آنهاست امروز با مشکلات عدیده‌ای مواجه‌اند و گفتنی است که این قنوات آب کشاورزی این منطقه تامین می‌کرد و امروز با خشکیدن آن‌ها معیشت مردم دچار خسران شده‌اند.

وی با تبیین تحریم‌های ظالمانه‌ای که آمریکا در طول دوران انقلاب علیه جمهوری اسلامی اعمال کرده است اظهار کرد: امروز جای جای ایران به دژ مستحکمی در مقابل تحریم‌ها تبدیل شده و  شاهد آن هستیم که کارخانه فولاد بردسیر در همین دوران تحریم‌ها ساخته و افتتاح شد.
انتهای پیام/ی

قنات هایی که آب کشاورزی را تامین می کردند خشک شده اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.