نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایین بودن تخت های بیمارستانی استان کرمان نسبت به میانگین کشوری گفت: گسترش فضا و کیفیت خدمات درمانی در استان ضروری است.

لزوم گسترش فضا و کیفیت خدمات درمانی در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از بیمارستان سیدالشهدا کرمان گفت: ارائه خدمتی که در این مجموعه درمانی به نیروهای ناجا و سایر مردم انجام می شود با توجه به کسری تخت های بیمارستانی که در استان با آن مواجه هستیم عملا کمک به دولت است در حالی که ناجا ذاتا ماموریتی در حوزه درمانی ندارد.

وی به لزوم گسترش فضای درمانی و کیفیت خدمات درمانی در استان اشاره داشت و گفت: مجموعه از کارهای مطلوب و نوآوری های جدیدی در بیمارستان سیدالشهدا شکل گرفته که قابل تقدیر است و مردم هم از خدمات ارائه شده ابراز رضایت دارند .

پورابراهیمی به ارائه 27 هزار مورد خدمات سرپایی در بیمارستان سیدالشهدا به صورت ماهانه اشاره داشت و پیشنهاد داد تا توسعه مجموعه را در دستور کار قرار گیرد و افزود: وسعت کار و خدمات و حجم ظرفیت خدمات را میتوان افزایش داد و ما نیز در مجلس آمادگی کامل را برای همراهی مجموعه ناجا در این زمینه داریم.

وی تصریح کرد: ناجا می تواند در تدارک برنامه ای 20 ساله یک سایت بیمارستانی جامع را در استان ببیند و دیگر مجموعه ها از جمله توانبخشی و ... را به صورت بیمارستانی جامع جنوب شرق را وارد کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در کرمان به شدت به افزایش تخت های بیمارستانی نیاز داریم ضمن اینکه جنوب شرق کشور را هم میتواند پوشش دهد.


انتهای پیام/س

 

استان کرمان توان پوشش درمانی منطقه جنوب شرق کشور را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار