سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه تسهیلات روستایی برای ایجاد اشتغال در کشور

معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور گفت:بخشی که دولت خیلی به آن اهتمام و توجه دارد بحث اشتغال است و از محل تسهیلات روستایی به طرح‌های اشتغالزایی تسهیلات با سود ۴ تا ۶ درصد اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عصر امروز باحضور امید معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور، معاون عمرامی استاندار کرمان و سایر مسئولین مجتمع تفریحی، گردشگری و اقامتی عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال  به بهره برداری رسید.

این مجتمع توسط بخش خصوصی احداث و بیش از ۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی باسود ۴درصد دریافت کرده است و ظرفیت پذیرایی از ۴هزار نفر را بصورت همزمان  داراست.

در این مجتمع ۵۰نفر بصورت مستقیم مشغول به کار شدندو برای تکمیل آن بیش، از ۲میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

امید معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور در حاشیه افتتاح این مجتمع گفت:در سفر معاون اول رئیس جمهور فرصتی پیش آمد به جنوب کرمان سفر کنیم.

وی افزود:بخشی از کار که دولت خیلی اهتمام و توجه دارد بحث اشتغال است و از محل تسهیلات روستایی طرح های خوبی در جنوب کرمان انجام شده است .

امید تصریح کرد : در این سفر اعتبار خوبی به این بخش تزریق شد البته بعضی از طرح‌ها را از نزدیک بازدید کردیم هم تنوع طرح‌ها بالاست وهم اشتغال زایی خوبی دارد .

معاون توسعه روستایی گفت:یک سوم اعتبارات این بخش آزاد شده که حدود ۶هزار میلیارد تومان در سطح کشور را شامل می شود و دو سوم دیگر نیز آزاد سازی خواهد شد.

وی اظهارکرد:پروژه‌هایی که ثبت نام کردند از بین مردم این منطقه و سایر نقاط کشور تا از این منابع استفاده کنند تاثیر خوبی برای روستا نشینان و کار آفرینان روستا دارد و سود این منابع بین ۴تا ۶ درصد می باشد.

وی گفت:در کنار توجه به زیر ساخت‌های روستا از طریق این منابع اشتغال روستا را پایدار می کنیم تا شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

انتهای پیام/ی

مجتمع تفریحی گردشگری  عنبرآباد افتتاح شد

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.