سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار میلیاردی از صندوق توسعه ملی برای استان کرمانشاه

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت: ۳۵۲ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه  گفت: در رویکرد پیگیری جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بخش کشاورزی محور توسعه، اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد:  با مکانیزه شدن بخش کشاورزی، رونق اقتصادی در این بخش و اشتغال های نوع جدیدتر ایجاد می شود.

 طرح اشتغال روستایی و عشایری از برنامه های اولویت دار دولت با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به اجرا درآمده و در این راستا از محل صندوق توسعه ملی مبلغ ۳۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بخش کشاورزی سهم مطلوبی از اعتبارات ابلاغی اشتغال روستایی و عشایری را تاکنون جذب نموده است.
 
وی بیان کرد : شرایط مناسب این تسهیلات با شرایط طرح های بخش کشاورزی و روستایی به لحاظ نرخ سود، دوران مشارکت و بازپرداخت و تسهیل شرایط مناسب تر در اخذ وثایق و ضمانت ها  و پیگیری ها و حمایت های مجدانه استاندار  و دبیرخانه کارگروه اشتغال  و سرمایه گذاری استان از مهمترین علل جذب بالای تسهیلات در استان بوده است.

انتهای  پیام/ز


ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.