معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی بدون بهره به زلزله‌زدگان از سوی آستان قدس رضوی خبر داد.

پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزاییبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛   حسن ناصری ظهر امروز در آئین مهرورزی تکریم و حمایت از ۲۰۰ خانواده زلزله زده و ۶۰۰ زوج نوعروس استان کرمانشاه اظهار داشت: ۲۳۰۰ نفر کرمانشاهی در طرح خادمیاری آستان قدس رضوی در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۱۰۰ نفر فعال و بالغ بر ۵۰۰ نفر تا کنون ملبس به لباس خادمیاری شدند.

وی بیان کرد: در کانون سلامت و درمان با ۳۲ پزشک و ۷۰ پرستار و پزشک یار تا کنون ۱۸ بار جهت مداوا به مناطق زلزله زده اعزام داشتند و به بیش از ۸۰۰ بیمار خدمات درمانی ارائه دادند در کانون اشتغال و کارآفرینی یک میلیارد تومان تسهیلات و ۶۲ طرح برای مناطق زلزله زده و مناطق هدف با تسهیلات ۳۰ میلیون تومان و بهره صفر درصد داریم.

ناصری با اشاره به اینکه تا کنون ۹۰۰۰ زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند، گفت: ارسال ۳۷۰ دستگاه خودرو از لوازم مورد نیاز زلزله زده ها و توزیع ۷۰۰۰ بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان و تقسیم ۳ مرحله عقیقه بین آسیب دیدگان زلزله از دیگر اقدامات آستان قدس رضوی طی این مدت است.

وی یادآور شد: همچنین آستان قدس رضوی در جهت محرومیت زدایی اقدام به استقرار کارگاه بتن ریزی در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب کرده است تا با قیمت مناسب بتن را در اختیار آنها قرار دهد.

 حسن ناصری  گفت:حدود ۲۰۰ خانه مددجوی کمیته امداد که توسط سپاه تکمیل شده از طریق آستان قدس رضوی به هر خانواده ۲ میلیون کمک بلاعوض داده شده است.

وی گفت: در راستای تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج به ۳۰ زوج جوان ۲ میلیون کمک بلاعوض جهت خرید کالای ایرانی اهدا شده است. که در این مراسم به ۱۵ زوج این مبلغ اهدا شد.

ناصری از پرداخت تسهیلات ۵ میلیون تومانی بی بهره توسط آستان قدس از اول بهمن ماه به ۶۰۰ نوعروس خبر داد و بیان داشت: تا کنون ۱۲۰ زوج این تسهیلات را دریافت کرده اند.

 انتهای پیام/ز


پرداخت تسهیلات ۵ میلیون تومانی بی بهره به نوعروسان

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.