سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل؛

سربلندی کنونی کشور مدیون رشادت های ایثارگران است

استاندار اردبیل گفت:نظام و انقلاب اسلامی همواره نیازمند ایثارگران است و سربلندی کنونی کشور مدیون رشادت‌های این عزیزان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان بیان کرد: ایثارگران در حال حاضر مبلغین انقلاب هستند و رسیدن انقلاب به چهل سالگی در سایه دفاع از ارزش‌های انقلاب و حضور در هشت سال دفاع مقدس توسط همین قشر محقق شده است.

وی اظهار داشت: ایثارگران در حال حاضر به عنوان مهم‌ترین مشاوران در انتقال مشکلات مردم در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و کشاورزی نیز هستند، چون ارتباط نزدیکی با مردم دارند.

استاندار اردبیل ادامه داد: مسوولان استان از نظرات ایثارگران در زمینه‌های مختلف استقبال می‌کنند، چرا که این قشر حق بزرگی بر گردن همه دارند و انقلاب و نظام را با سربلندی نگه داشته اند.

بهنام جو تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را وظیفه همه مردم و خصوصا مسوولان دانست و گفت: در صورت امکان مسوولان باید مشکلات استانی این قشر را حل کرده و با پیگیری‌های لازم مسائل کشوری را نیز از مرکز کشور پیگیری کنند.

وی با اشاره به وجود مشکل اشتغال در بین ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان، اقدامات انجام گرفته در حوزه اشتغال را یادآور شد و گفت:در صورت صدور مجوز‌های استخدامی تمامی دستگاه‌ها سهمیه مربوط به جذب فرزندان ایثارگران، شهدا و جانبازان را اجرایی می‌کند.
انتهای پیام/ح

ایثارگران در حال حاضر مبلغین انقلاب هستند

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.