مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان اردبیل گفت: تدوین دایره‌المعارف شهدای استان و ساماندهی گلزار شهدا از مهمترین برنامه‌ها بوده که در اردبیل پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان اردبیل با بیان اینکه ائمه جمعه پدران معنوی جامعه هستند، تصریح کرد: مشکل اشتغال و معیشتی دامن گیر بنیاد هم شده و عزیزان ما در بنیاد با مدیریت جهادی این سختی‌ها را با عواطف و همدلی با جامعه هدف و درک مشکلات آن‌ها سپری می‌کنند.
وی افزود: مشکل بیمه‌های تکمیلی و پرداخت هزینه‌های درمانی و واگذاری بیمه درمانی شاغلان و بازنشستگان به دستگاه‌های اجرایی از بلاتکلیفی‌های موجود است که سعی می‌شود به زودی برطرف شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تاکید بر دیدار‌های طرح سپاس با حضور مسئولان با هدف همراهی دولت با جامعه ایثارگری، تکریم جامعه ایثارگری و مطرح کردن آن در شورای اداری شهرستان بیان کرد: انتظار می‌رود در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.
شاهی خواستار همراهی فرمانداری‌ها در مراسم‌های ایثار و شهادت و حضور فرماندار در برنامه‌هایی که جامعه ایثارگری حضور دارند، شد و گفت: ساماندهی گلزار شهدا از مهمترین برنامه‌ها بوده و در شهرستان گرمی ۲۷ مزار شهدا ساماندهی نشده است که امید می‌رود با تامین اعتبار در سال آتی کار ساماندهی آن‌ها آغاز شود.
وی با تاکید بر مساعدت در حفظ و نگهداری مزار‌های شهدا در شهر و روستا‌ها بر طبق قانون تصریح کرد: بنیاد شهید استان آمادگی برای همراهی با فرمانداری و ادارات در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از آمادگی کافی برخوردار است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از خانواده‌های شهدا خواست پیشنهاد‌ها و خواسته‌های خود را برای خدمت شایسته به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مسئولان بنیاد شهید در میان بگذارند.
انتهای پیام/ح

گلزار شهدای اردبیل ساماندهی می شود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.