سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

تصمیم بر تغییرات جدی در حوزه فرمانداران خراسان رضوی ندارم/مدیران، کارگزاران اقتصاد مقاومتی

استاندار خراسان رضوی گفت:از فرصت باقیمانده تا پایان دولت برای توسعه خراسان رضوی استفاده می کنم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار نمایندگان و مسئولان سبزوار در استاندار خراسان رضوی گفت: تصمیم بر تغییرات جدی در حوزه فرمانداران ندارم و فرصت باقیمانده تا پایان دولت برایم بسیار مغتنم و ارزشمند است و در نظر دارم از آن با بهره گیری از ظرفیت‌های طبیعی و انسانی و همدلی که در استان وجود دارد، در راستای توسعه این خطه به بهترین شکل بهره گیرم.

وی با بیان این که فرمانداران و اجزاء مختلف باید فرمانداران و مسئولان توسعه باشند نه مسائل جاری، تصریح کرد: به گونه‌ای که این مدیران با شکل گیری مدل‌های اقتصادی باید به کارگزاران اقتصاد مقاومتی تبدیل شوند.

استاندار خراسان رضوی اقتصاد متوسط خراسان رضوی بسیار قوی دانست و گفت: این مهم خود حکایت از ظرفیت ارزشمند و توان اقتصاد خرد و متوسط این خطه دارد که البته باید به جایگاهی که شایسته این دیار خورشید به عنوان الگویی ملی است، ارتقا یابد.

رزم حسینی افزود: بر این اساس پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، تولیدی و اقتصادی و ظرفیت‌های هر منطقه مشخص و سرمایه گذاران توانمند نیز شناسایی شده اند و بدین منظور از فعالان اقتصادی متقاضی استقبال می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که سرمایه گذاران اهلیت، ظرفیت و توان آن را داشته باشند، با کمک و همراهی تمامی بخش‌ها اعم از نمایندگان، مردم و نهاد‌های حاکمیتی هر منطقه، مباحث برای توسعه و ارتقا موضوع مربوطه پیگیری می‌شود.

استاندار خراسان رضوی ظرفیت خیرین توسعه در استان را قابل توجه عنوان کرد و گفت: علاوه بر این، توانمندسازی جوامع محلی خود مکمل دیگر این چرخه است که می‌توانند به توسعه این خطه کمک شاخصی داشته باشد.

رزم حسینی افزود: همچنین توان نماینده‌های استان در مجلس شورای اسلامی می‌توانند نقش موثری در همراهی و همدلی بین بخش‌های مختلف، تسهیل فرآیند‌ها و اصلاح قوانین حوزه اقتصادی ایفا کند.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

مدیران استان باید به کارگزاران اقتصاد مقاومتی تبدیل شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.