سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ بیش از ۵۰۰۰ پرسش صنعتگران توسط امامان جماعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی به بها دادن نماز و غافل نشدن از آن حتی هنگام کار تأکید و اصلی‌ترین راهی دانست که انسان را به خدا می‌رساند تا به سعادت برسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز این شرکت، اظهار کرد: نماز یکی از عوامل مهم تقویت اراده در انجام کار‌های خوب و جلوگیری از سستی‌ها و آسیب‌ها بوده و به تمام فعالیت‌ها اثربخشی می‌دهد.
 
وی افزود: باید تمامی نشست‌ها و همچنین سایر برنامه‌ها حتی الامکان به گونه‌ای تنظیم شود که با وقت نماز بخصوص نماز جماعت تلاقی نداشته و با فرا رسیدن وقت نماز، نماز اقامه شود.

مهدی زاده مقدم با اشاره به مفاد آیین نامه ترویج فرهنگ نماز مصوب هیئت وزیران و استقرار اثربخش نظام جامع برنامه ریزی به توسعه مناسب برای اقامه نماز، ادامه داد: در حال حاضر ۲ شهرک صنعتی توس و مشهد دارای مسجد و در ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی مکانی جهت اقامه نماز مهیا شده و در آینده نزدیک باقی مانده شهرک‌ها به نمازخانه مجهز می‌شوند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد:کارگاه‌های آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز در راستای ترویج و فرهنگ سازی نماز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با حضور اساتید حوزه و با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان به صورت مستمر برگزار شده و مورد استقبال کارکنان قرارگرفته و تاکنون بیش از ۵ هزار پرسش صنعتگران توسط امامان جماعت پاسخ داده شده است.

وی گفت: از هیچ کوششی در زمینه گسترش فرهنگ نماز اول وقت دریغ نخواهد شد تا بیش از پیش در میان همگان تقویت شود.
 
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

از هیچ کوششی در زمینه گسترش فرهنگ نماز اول وقت دریغ نمی شود

برچسب ها: شهرک صنعتی ، نماز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.