مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:در جهت تحول اقتصادی در این منطقه از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

زاوه ظرفیت مناسبی برای اجرا و پیشبرد طرح‌های اقتصادی داردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست اداری  زاوه  اظهار گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با توجه به ظرفیت‌های ویژه هر منطقه تلاش خود را در راستای توسعه متوازن، تکمیل و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای صنعتگران انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این نشست‌های این چنینی راهکار‌های مناسبی برای رفع مسائل واحد‌های تولیدی و صنعتی در تعامل چند جانبه با دستگاه‌ها انجام می‌شود و نتایج مطلوبی در راستای اهداف صاحبان صنعت و نیز اهداف مشترک صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با تحقق کامل برنامه‌ها زمینه شکوفایی، بالندگی و رونق اقتصادی بیش از پیش در این منطقه فراهم خواهد شد.

مهدی زاده مقدم افزود: بیشتر مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی با همت و کمک مسئولین شهرستانی حل و سبب رونق بیشتر صنایع شده است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ کار و تلاش در همه جا به ارتقای رونق و بهره وری در جهت ایجاد تولید و اشتغال پایدار منجرب شده و با استفاده از دانش و تجربه باید این فرهنگ گسترش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی تربت حیدریه با مساحت ۱۳۶ هکتار صنعتی و ۳۵ واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغال ۶۸۱ نفر را فراهم کرده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

از همه ظرفیت های استان در جهت تحول اقتصادی استفاده می کنیم

برچسب ها: شهرک صنعتی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار