رییس اداره بهزیستی شهرستان نیشابور گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۰ مددجوی نیشابوری از تسهیلات اشتغال بهزیستی استفاده کرده اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، رییس اداره بهزیستی شهرستان نیشابور گفت: به ۳۷۰ نفراز ابتدای سال ۹۷ تعهد اشتغال از طرف اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نیشابور تعلق گرفته که از این تعداد ۱۰۰ نفر از مددجویان نیشابوری از این تسهیلات استفاده کرده اند.

علی صدر افزود: این تهسیلات با کارمزد ۴ درصد و با پرداخت ۵ ساله به تسهیلاتی که به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: اعتبارات امسال بهزیستی نیشابور ۴۳ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۱۲ میلیارد ریال آن محقق شده است و امیدواریم تا پایان سال مابقی این اعتبار تخصیص پیدا کند و ما بتوانیم به سقف تعهدی که برای معلولین نیشابوری داده ایم عمل کنیم.

رییس اداره بهزیستی شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه ۱۴ هزار مددجو تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان هستند، گفت: تعداد حدود ۹۰۰۰ هزار نفر را معلولان تشکیل می‌دهند که تا کنون تعداد ۷۰ درصد از این مددجویان از تسهیلات بهزیستی بهره‌مند شده اند.

صدر با بیان اینکه یکی از راه‌های اشتغال زایی مددجویان، پرداخت تسهیلات است، افزود: از سیاست‌های سازمان بهزیستی در بحث حمایت از معلولان، پرداخت بیمه سهم کارفرما است که از این طریق حدود ۱۵۰ نفر از معلولان نیشابوری مشغول به کار هستند که این مهم مشوق خوبی برای کارفرمایان می‌باشد که معلولین و مددجویان را جذب کار کنند و دغدغه‌ای برای پرداخت بیمه آنان نداشته باشند.
 

انتهای پیام//ا. آ
 

تسهیلات با کارمزد 4 درصد به مدد جویان  بهزیستی نیشابور

برچسب ها: بهزیستی ، مدد جویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.