سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌اجرای عملیات پزشک آب‌درمانی در استان اردبیل

استاندار اردبیل از تلاش برای عملیاتی کردن پزشک آبدرمانی در استان خبر داد و این موضوع را در توسعه فعالیت‌های پزشکی و پرستاری موثر دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل صبح امروز در نشست با اعضای نظام صنفی پرستاران استان اردبیل گفت: پرستاران مسیر سلامت بیمار را بر اساس برنامه پزشک اجرا می‌کنند و نباید با پرستاران طلب‌کارانه رفتار شود بلکه باید با قدردنی از تلاش‌های آن‌ها زمینه‌ساز ایجاد روحیه در بین این قشر شد.

وی تصریح کرد: ارتقای سلامت در استان جز با همراهی پرستاران میسر نمی‌شود و باید اقدامات لازم برای رفع کمبود‌ها در این حوزه عملیاتی شود.

استاندار اردبیل گفت: پرستاران مهم‌ترین قشری هستند که به صورت شبانه‌روزی با بیماران سر و کار دارند و باید ارزشگذاری به این قشر نیز مانند سایر اقشار درمانی بیش از پیش فرهنگسازی شود.

بهنام‌جو افزایش امکانات درمانی را یکی از مهمترین اقدامات برای رفع مشکلات بیماران و نیز پرستاران برشمرد و بیان کرد: چند طرح درمانی در استان به بهره‌برداری می‌رسد و نیز شاهد افزایش تخت‌های بیمارستانی در آینده در استان خواهیم بود.

وی افزود: سلامت جزو حقوق اولیه مردم است و باید در این خصوص توجه و تلاش بیشتری از سوی مسوولان مربوطه انجام شود.

استاندار اردبیل از تلاش برای اجرای سریع‌تر پروژه‌های درمانی خبر داد و گفت: با ارتقای تخت‌های بیمارستانی به تبع جذب پرستار نیز برای تکمیل نیرو‌های مورد نیاز در مراکز درمانی انجام می‌شود.

بهنام‌جو از تلاش برای عملیاتی کردن پزشک آبدرمانی در استان خبر داد و این موضوع را در توسعه فعالیت‌های پزشکی و پرستاری موثر دانست و اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در بین پرستاران نسبت به پیگیری موارد مطرح شده پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ی

 

پزشک درمانی در اردبیل اجرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.