با هدف رونق گردشگری زمستانی جشن بزرگ قصه گویی مادربزرگ‌ها در اقامتگاه بوم گردی دورنا واقع در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در این مراسم به برگزاری سلسله برنامه‌های زمستان بیدار با هدف رونق گردشگری زمستانی اشاره کرد.
وی تصریح کرد: هدف اصلی برگزاری جشنواره‌های زمستان بیدار در سطح شهرستان‌های استان خارج کردن گردشگری استان اردبیل از حالت تک‌فصلی است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با یادآوری برگزاری جشن زمستان بیدار در خلخال، اضافه کرد: در شهرستان‌های گرمی و مشکین شهر نیز جشن‌های زمستان بیدار با استقبال قبال توجه همراه شده است.
فلاحی افزود: علاوه بر تعریف و اجرای رویدادها، در راستای سیاست‌های توسعه‌ای استاندار اردبیل، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تامین زیرساخت‌های گردشگری در نقاط مختلف استان در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه احداث و تعمیر جاده‌های دسترسی جاذبه‌های گردشگری از جمله اولویت‌های اصلی در استان اردبیل است، اضافه کرد: تامین زیرساخت‌های دیگر در راستای توسعه گردشگری نیز در دستور کار قرار دارد.
به گفته فلاحی در راستای تقویت زیرساخت‌ها مجوز سه پیست اسکی صادر شده و احداث پیست اسکی در منطقه شابیل شهرستان مشکین‌شهر نیز در حال انجام است.
انتهای پیام/ح

احداث پیست اسکی در منطقه شابیل مشکین شهر

برچسب ها: گردشگری ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.