سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی وجذب بیش از 5هزارخانواده جدید نیازمند در استان زنجان

به منظور کمک به رفع مشکلات اقتصادی ومعیشتی، 5هزارو 232 خانواده نیازمند در استان شناسایی واز محل تبصره 14 تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طی یک ماه گذشته با حرکت جهادی 5هزار و 232 خانوار نیازمند که مشکلات اقتصادی ومعیشتی داشتند توسط مددکاران خانواده شناسایی  و از محل تبصره 14 تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ مددجوی نیازمند پشت نوبتی در استان وجود ندارد افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی با حمایت های خوبی که  از سوی دولت و مجلس صورت گرفته ،  تلاش می شود تا خدمات مختلف به  افراد نیازمند تحت حمایت ارائه شود.

مدیر کل کمیته امداد استان با تاکید براینکه راهبرد اصلی این نهاد توانمندسازی جامعه هدف با محوریت اشتغال است، گفت: با همین رویکرد از ابتدای امسال  تاکنون یک هزار و 345 فرصت شغلی جدید با اعتباری قریب به  21میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: چالش های اقتصادی موجبات افزایش مراجعین به کمیته را می گردد، اما با توجه به حمایت های خوب صورت گرفته  برای افراد نیازمند پشت نوبتی و واجدین شرایط  پرونده های حمایتی تشکیل شده ودر حال  حاضر افراد پشت نوبت حمایت در استان  نداریم.

صفری گفت هم اکنون 25هزار و163خانوار با جمعیت  47هزارو736 نفر  در قالب کمک معیشت بگیرتحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که تعداد 5 هزار 232خانواده در ماه های اخیر واز محل تبصره 14 تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفته است.

انتهای پیام /ک

تاکنون یک هزار و 345 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شده است

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.