سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در شهر زنجان مشخص شد

رئیس ستاد برگزاری دهه فجر استان زنجان گفت : مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر زنجان از چهارراه امیر کبیر به سمت خیابان امام و امامزاده سید ابراهیم (ع) خواهد بود.

حسینی رئیس ستاد برگزاری دهه فجر استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران گفت : 12 بهمن امسال با روز جمعه مصادف شده و  برای گرامیداشت این روز ابتدا در گلزار شهدای پایین ، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب برگزار خواهد شد  و سپس در مصلی خاتم الانبیا سایر برنامه برگزار و در ادامه نماز عبادی – سیاسی جمعه با حضور اکثریت مردم و مسئولین برگزار خواهد شد .

وی افزود : امسال ایام دهه فجر با ایام فاطمیه مصادف شده و اقدامات انجام گرفته باید متناسب با دو مناسبت باشد و در کنار نصب پرچم ، بنر و پلاکارد های سالگرد پیروزی انقلاب بر تاکسی ها و اتوبوس های بین شهری ؛  باید پرچم های عزاداری ایام فاطمیه نیز نصب شود.

حسینی برگزاری  رژه موتورسواران از مزار تا مزار ، ویزیت رایگان توسط تیم های پزشکی  و یرپایی نمایشگاه های مختلف ، اجرای سرود توسط دانش آموزان را از دیگر  برنامه های روز 12 بهمن ماه اعلام کرد .

رئیس ستاد برگزاری دهه فجر استان همچنین با اعلام مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن گفت : برای این راهپیمایی در شهر زنجان یک مسیر از چهارراه امیر کبیر به سمت خیابان امام و امامزاده سید ابراهیم (ع) در نظر گرفته شده است .

وی با تاکید بر این حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت : حضور مردم در این راهپیمایی همانند سال های گذشته دشمن شکن خواهد بود.

سخنران روز راهپیمایی هم آیت الله دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

 

انتهای پیام /ک

دهه فجر روز میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا است

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.