سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداختن به موضوعات فرهنگی دغدغه شهرداری و شورای شهر است

شهردار کرمان گفت: شهرداری در دوره های مختلف در موضوعات فرهنگی مشارکت داشته و پرداختن به موضوعات فرهنگی در این دوره نیز مهم ترین دغدغه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان در سومین آیین بزرگداشت خواجوی کرمانی در دانشگاه فرهنگیان خواجه نصیر گفت :من به عنوان شهردار کرمان عقیده دارم که فعالیت های اجتماعی و فرهنگی باید بیشتر باشد و پرداختن به موضوعات فرهنگی بهتر است مفرح و شادی آفرین باشد که من به عنوان شهردار این امر مهم را رسالت شهرداری می دانم.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه شهر مردم هستند،اظهار کرد:مفاخر و نخبگان سرمایه اجتماعی هر سرزمین هستند و ما نیز در کرمان نخبگان و مفاخری داریم که در سطح بین المللی شناخته شده هستند.

عالم زاده گفت: بزرگداشت خواجو را رسالت و وظیفه خود می دانیم و از اندیشه سرای فردوسی در راستای پرداختن به موضوعات فرهنگی تشکر می کنیم که در راستای موضوعات فرهنگی در جامعه مشارکت فعال دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مفاخری چون خواجوی کرمانی باعث شده اند که کرمان در سطح بین المللی شناخته شود،وظیفه داریم که حق آنها را ادا کرده و برای پاسداشت آنها قدمی برداریم،چرا که آنها الگوی خوبی برای جامعه ایرانی هستند.

وی با تاکید براینکه مراسم و پاسداشت های فرهنگی باید از سوی تشکل ها و انجمن ها برگزار شود،افزود:ما به عنوان مسئول وظیفه داریم زمینه تسهیل این گونه مراسم ها را فراهم آوریم.

شهردار کرمان گفت: هویت ما مفاخر ماست و آنچه ما را از فرهنگ های دیگر متمایز می کند،موضوعات فرهنگی و اجتماعی است و ما می توانیم از این طریق هویت فرهنگی خود را در عصر ارتباطات از دیگران متمایز کنیم.


انتهای پیام/س

موضوعات فرهنگی دغدغه شهرداری و شورای شهر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.