استاندار کرمان از برنامه ریزی برای ساخت یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی جدید در شهر کرمان با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی خبر داد.

ساخت بیمارستان بزرگ کرمان با مشارکت سرمایه گذار خارجی در کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان در حاشیه نشست هماهنگی ساخت بیمارستان بزرگ کرمان گفت: تفاهم‌نامه احداث مجتمع بیمارستانی ۵۰۰ تختخوابی موسسه خیریه جواد‌الائمه در کرمان نهایی شده و به زودی امضا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر سرانه تخت بیمارستانی از متوسط کشوری پایین‌تر است، افزود: براساس برآورد‌های اولیه تا دو سال آینده یک هزار و ۲۰۰ تخت باید به ظرفیت بیمارستان‌های استان کرمان اضافه شود که بیمارستان جدید موسسه خیریه جواد‌الائمه می‌تواند بخش زیادی از این هدف را تامین کند.

به گفته فدایی بیمارستان جدید ۲۵۰ تخت عمومی، ۱۵۰ تخت ویژه کودکان و ۱۰۰ تخت ویژه بانوان خواهد داشت.

استاندار کرمان درباره تامین منابع برای ساخت این مجتمع گفت: یک شرکت اتریشی که پیشتر در ارومیه یک طرح را انجام داده است برای ساخت این بیمارستان آماده همکاری است.

غفوری نماینده شرکت سرمایه‌گذاری اتریشی هم گفت: تصمیم این شرکت برای سرمایه گذاری در احداث این مجتمع بیمارستانی جدی است و طی چند روز آینده تفاهم‌نامه آن امضا می‌شود.

انتهای پیام/س

ساخت یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی جدید در شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار