سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان مطرح کرد؛

فقدان سرمایه گذاری‌های هدفمند اشتغال در جیرفت

استاندار کرمان گفت: سرمایه گذاری هایی درباره اشتغال در جیرفت شده اما به نتیجه نرسیده این نشان می دهد که بسیاری از سرمایه گذاری ها هدفمند نبوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد جواد فدایی استاندار کرمان گفت:  سرمایه گذاری هایی درباره اشتغال در جیرفت شده اما به نتیجه نرسیده این نشان می دهد کارشناسی ها دقیق نبوده و همچنین بسیاری از سرمایه گذاری ها هدفمند نبوده است.

وی افزود: کسانی که متقاضی کار هستند باید دوره های آموزشی متناسب با کارشون دیده شود تا بتواند متناسب با تخصص خود کار کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی در استان تشکیل شده و منابع مالی آن تامین می شود تصریح کرد: باید در این قرارگاه طرح های موثری اجرا شود که با اجرای این طرح ها بسیاری از مشکلات فرهنگی منطقه جنوب حل شود.

حجه الاسلام والمسلمین رضا سعادت فر امام جمعه جیرفت نیز گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون نظام سرمایه گذاری های زیادی کرده اما در جیرفت همچنان محرومیت وجود دارد.

وی افزود: باید ریشه یابی شود و سرمایه گذاری باعث بهبود وضعیت زندگی مردم شود.

سعادت فر تصریح کرد: همچنین آمار افراد تحت پوشش کمیته امداد جیرفت بالا است و باید در این زمینه ها سرمایه گذاری انجام شود.

وی گفت: باید آمار تسهیلات ارائه شده در این منطقه بررسی شود تا بدانیم سرمایه گذاری هایی که از نظام در این منطقه شده صرف چه اموری شده است.

سعادت فر با اشاره به اینکه بخش عمده سرمایه گذاری های این منطقه در حوزه جهار کشاورزی و عمده هدف ایجاد اشتغال است تصریح کرد: اما تا کنون در این منطقه چیزی عملی نشده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال زایی که در این منطقه شده شایسته مردم منطقه نیست اظهار داشت: خروجی سرمایه گذاری های دولت در این منطقه قابل قبول نبوده و باید چاره ای در این زمینه اندیشیده شود.

سعادت فر با بیان اینکه سرمایه انسانی جیرفت ناشناخته است، گفت: نخبگان جنوب کرمان نادیده گرفته شده اند و کاملا ناشناخته هستند.

وی افزود: در حوزه مباحث فرهنگی و استحکام خانواده نیاز به سرمایه گذاری های جدی داریم چرا که در این حوزه با تهدیدات جدی روبرو هستیم.


انتهای پیام/س

 

استحکام خانواده نیاز به سرمایه گذاری های جدی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.