سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هکر ۲۰ ساله آلمانی به حملات گسترده سایبری اخیر در آلمان اعتراف کرد

سخنگوی دادستانی شهر فرانکفورت آلمان اعلام کرد یک هکر ۲۰ ساله آلمانی به حملات سایبری اخیر به اطلاعات شخصی سیاستمداران آلمان اعتراف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس، یک هکر ۲۰ ساله آلمانی به حملات سایبری اخیر به اطلاعات شخصی سیاستمداران آلمان اعتراف کرد.

گئورگ اونگه فونک، سخنگوی دادستانی شهر فرانکفورت آلمان در این باره اظهار داشت: «متهم (پرونده هک اطلاعات سیاستمداران) دیروز، هفتم ژانویه از طریق دادستان کل و نیز کارمند اداره جنایی فدرال آلمان به طور گسترده‌ای به کرده خود اعتراف کرد و به طور کامل، اتهامات وارده را پذیرفت.»

گئورگ اونگه فونک گفت: «این محصل دبیرستانی ضمنا در مورد روشنگری برای اقدامات خود، اطلاع رسانی کرد و اطلاعات بیشتری را در اختیارمان قرار داد.»

وی افزود: «در حین بازجویی، متهم اعتراف کرد به تنهایی به جاسوسی از اطلاعاتی که مجاز به استفاده از آن‌ها نبوده است، پرداخته و سپس آن‌ها را به طور عمومی منتشر کرده است.»

سخنگوی دادستانی فرانکفورت گفت: «این در حالی است که به موجب بررسی‌ها و تحقیقات تاکنون انجام شده نیز هنوز نشانه‌ای از مشارکت شخص ثالث برای ما محرز نشده است. در خصوص علل و انگیزه این حمله سایبری تا این زمان، هنوز تصویر دقیقی از علت اقدام متهم برای ما ترسیم نشده است. با این حال متهم اعتراف کرد اطلاعاتی که در موردشان جاسوسی کرده و آن‌ها را منتشر کرده است، محصول خشم و عصبانیت وی از برخی اظهارنظر‌ها و موضع گیری‌ها بوده است.»

اونگه فونک افزود: «آنچه که می‌توانم در این زمینه تایید کنم آن است که این مرد جوان هنوز در خانه پدری اش زندگی می‌کند و همچنان محصل دبیرستان است. اطلاعات فنی بیشتری را نمی‌توانم در اینجا به شما بگویم و تنها آنچه که می‌توان بگویم آن است که متهم، یک خبره کامپیوتر است.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.