سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان هرسین پایلوت اجرای نسخه نویسی الکترونیک 

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: سازمان بیمه سلامت برای استقرار نظام الکترونیک در فرآیند خدمات رسانی به بیمه شدگان و اجرای نسخه نویسی الکترونیک در هرسین به عنوان اولین شهرستان استان آمادگی کامل دارد.

ب‍ه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: سازمان بیمه سلامت برای استقرار نظام الکترونیک در فرآیند خدمات رسانی به بیمه شدگان و اجرای نسخه نویسی الکترونیک در هرسین به عنوان اولین شهرستان استان آمادگی کامل دارد.
 
مظفری  گفت: شهرستان هرسین پتانسیل لازم  برای پیاده سازی سامانه های الکترونیکی بیمه سلامت را دارد لذا به عنوان پایلوت انتخاب و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کلید خواهد خورد. 
 
وی بیان کرد: پرداختهای اخیر به مراکز درمانی دولتی و خصوصی گام مهمی در به روز رسانی پرداخت ها است و علاوه بر تسویه بخش قابل توجهی از مطالبات سال گذشته ، علی الحساب آبان ماه مراکز دانشگاهی و مرداد ماه مراکز غیر دولتی نیز پرداخت شده اس

 

دبیر شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر استان کرمانشاه گفت:  رویداد هم اندیشی در بیمه سلامت ابزاری مناسب برای ارتباط بین بیمه سلامت با مراکز علمی ، پژوهشی ونخبگان است و همه را به مشارکت دراین رویداد دعوت می کنم.
 
وی افزود: سامانه 1666 پل ارتباطی مردم باسازمان بیمه سلامت است و این سامانه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به  سوالات و پیشنهادات بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد است.

انتهای پیام/ز


 اجرای نسخه نویسی الکترونیک 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.