مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : ۶۰ درصد جمعیت استان کرمانشاه در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، روستائیان و عشایر، بیمه همگانی سلامت، بیمه ایرانیان و سایر اقشار تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : یک هزار و ۴۰ موسسه درمانی در استان کرمانشاه طرف قرارداد بیمه سلامت هستند که در ۳ ماهه نخست امسال ۳ میلیون بار افراد تحت پوشش این بیمه برای درمان سرپایی و بستری به این مراکز مراجعه کرده اند.

وی گفت : همچنین بیمه سلامت با ۳۳ دفتر پیشخوان طرف قرارداد است که دفاتر مذکور در صدور دفترچه با این اداره کل همکاری می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان خاطرنشان کرد: ماهیانه حدود ۳۵ میلیارد تومان هزینه درمان افراد تحت پوشش بیمه سلامت در استان است.

مظفری با بیان اینکه در راستای استقرار نظام الکترونیک و حذف دفترچه‌های کاغذی سامانه استحقاق سنجی در بیمارستان‌های دانشگاهی استان راه اندازی شده، اظهار داشت: ما آمادگی این را داریم که اگر سازمان بیمه سلامت ابلاغ کند از بهمن ماه سامانه نسخه نویسی الکترونیکی نیز به صورت آزمایشی در یکی از شهرستان‌های استان راه اندازی شود تا پس از رفع نقص‌های احتمالی، این سامانه از ابتدا سال ۹۸ در کل استان به کار گرفته شود .

 

 

انتهای پیام/د

یک هزار و ۴۰ موسسه درمانی در استان کرمانشاه طرف قرارداد بیمه سلامت هستند

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.