سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشی از جنگل های عباس آباد دچار آتش سوزی شد/ آتش مهار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد در غرب مازندران اعلام کرد:بخشی از جنگل های این منطقه که دچار آتش سوزی شده بود مهار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  جواد جلالی کندلوسی گفت: این آتش سوزی در جنگل‌های 'پس ورده' در طرح جنگلداری تیاس در محور جاده عباس آباد کلاردشت روی داد که نیرو‌های منابع طبیعی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند و مشغول اطفای حریق هستند.

وی افزود: بر اساس برآورد اولیه حدود ۲ هزار مترمربع از جنگل‌های این منطقه و عموما لاشبرگ‌ها طعمه حریق شد.

جلالی کندلوسی با بیان این که این آتش سوزی در ارتفاع حدود ۸۰۰ متری از سطح دریا رخ داده است گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی منطقه علت آتش سوزی عامل انسانی است.  

وی اظهار امیدواری کرد با وجود وزش باد نسبتا گرم در این منطقه نیرو‌های امدادی و منابع طبیعی بتوانند هر چه سریعتر این آتش سوزی را خاموش کنند.

آتش سوزی جنگل های عباس آباد خاموش شد

آتش سوزی جنگل های ' پس ورده ' شهرستان عباس آباد در غرب مازندران با تلاش نیروهای منابع طبیعی و امدادی کاملا خاموش شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد  عامل انسانی را علت این آتش سوزی معرفی کرد و افزود: برای اطمینان از شعله ور نشدن آتش سوزی در این مکان یک گروه از نیروهای منابع طبیعی در منطقه حریق مستقر هستند.

وی گفت:برای خاموش کردن این آتش سوزی حدود 20 نفر از نیروهای منابع طبیعی و امدادی به ارتفاع 800 متری محل آتش سوزی اعزام شده بودند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

 

برچسب ها: محیط زیست ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.