سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل یک دستگاه آبنما به پل واقع در محور خراشاد-کوچ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیرجند از اتمام عملیات تبدیل آبنما به پل واقع در محور خراشاد – کوچ – ملک آباد خبر داد.

رضایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،از اتمام عملیات تبدیل آبنما به پل واقع در محور خراشاد – کوچ – ملک آباد خبر داد.

وی افزود:در زمان بارندگی به دلیل عبور سیلاب‌های فصلی از این آبنما، قطع ارتباط روستا‌های این منطقه به مرکز استان را شاهد بودیم که با تبدیل این آبنما به پل ضمن ایمن سازی آن مقطع از محور، در زمان بارندگی نیز ارتباط روستای‌های اطراف به محور اصلی بیرجند-سربیشه برقرار خواهد بود.

رضایی گفت: این پل به صورت دالی یک دهانه با عرض چهار متر و ارتفاع ۳.۵ متر طی ۳ ماه از شهریور ماه سال جاری به اجرا در آمد که جهت احداث این پل راه ارتباطی این محور مسدود و یک راه دسترسی اضطراری جهت تردد وسایل نقلیه در نظر گرفته شده بود که پس از اتمام عملیات توسط راهداران این شهرستان بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیرجند افزود: هزینه اجرای این پل هزار و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات تعمیرات ابنیه فنی محور‌های اصلی و فرعی و روستایی این شهرستان اجرایی شد.

شهرستان بیرجند دارای ۱۳۲.۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۶ کیلومتر راه فرعی و ۵۱۷ کیلومتر راه روستایی و ۴۰۰ کیلومتر راه شوسه و خاکی است.

انتهای پیام/غ

اتمام عملیات تبدیل آبنما به پل واقع در محور خراشاد – کوچ

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.