رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهبندان از عملیات روکش آسفالت گرم در محور نهبندان-زابل بطول ۵/۳ کیلومتر خبر داد.

افقهی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهبندان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی نهبندان-زابل و بمنظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، روکش آسفالت محور نهبندان-زابل بطول ۵/۳ کیلومتر به اتمام رسیده است.


وی افزود: این پروژه بصورت پیمانی و در مدت زمان یک هفته اجرایی گردید که برای اجرای این عملیات ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نهبندان گفت:: از اولویت‌های مهم این اداره ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی این شهرستان است که این امر نیازمند روکش آسفالت است که باتوجه به ترانزیتی بودن و ترافیک بالای این محور باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و بااجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.


وی ادامه داد: طول محور ۹۲ کیلومتر است که ۲۳ کیلومتر از محور فوق در سال گذشته بهسازی و ماسه آسفالت شده است همچنین ۵/۳ کیلومتر ادامه این مسیر حدفاصل کیلومتر ۸۳ الی ۸۷ بااعتبار ۳۰ میلیارد ریال در آبانماه سال جاری آسفالت و به بهره برداری رسیده است و عملیات خط کشی این مسیر انجام نشده است.

افقهی در خصوص پروزه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهبندان عنوان کرد: پروژه ایمن سازی محور نهبندان-بیرجند از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهبندان خواهدبود که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.


شهرستان نهبندان دارای بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است.
انتهای پیام/ب


آسفالت محور نهبندان به زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.