سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برف روبی و نمک پاشی مداوم همه محور‌های ارتباطی مهاباد

رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای مهاباد گفت:در ۳ روز گذشته همه راه‌های ارتباطی مهاباد برف روبی و نمک پاشی شده است.

عبدالله پوری رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در سه روز گذشته محور‌های اصلی حوزه استحفاظی مهاباد به بوکان و مهاباد به سردشت برف روبی و نمک پاشی شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۲۵۰ تن شن وماسه برای بهبود تردد در جاده‌های اصلی و فرعی مصرف شد افزود: درحال حاضر نه تنها هیچ قطعه‌ای از راه‌های بین شهری بلکه راه هیچکدام از روستا‌های مهاباد مسدودنیست.

عبدالله پوری  ادامه داد: از ۱۵ اذر تاکنون ۲۵ دستگاه در راهدارخانه کله گاوی، چیتکه، قره بلاغ وراهدارخانه‌های سیار ومرکزی به صورت شبانه روزی آماده باش ودر صورت لزوم مشغول برف روبی ونمک پاشی هستند.

وی از رانندگان خواست به هنگام تردد در جاده‌ها تجهیزات زمستانی به ویژه زنچیر چرخ وسایل گرمازا به همراه داشته باشند و قبل از سفر از سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو خود اطمینان داشته باشند.

رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای مهاباد گفت: راهداران این شهرستان در این ایام به صورت شبانه روزی برای تسهیل تردد تلاش کرده و محور‌های برفگیر را در سریعترین زمان برف روبی و باز گشایی می‌کنند.

انتهای پیام/ن

برف روبی و نمک پاشی جاده های مواصلاتی  مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.