سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با خانواده شهدا

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور در منزل پدر سردار شهید محمد رفیع رفیعیان و شهیدان جلیلی، با خانواده این شهیدان دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با حضور در منزل پدر سردار شهید محمد رفیع رفیعیان و شهیدان جلیلی با خانواده این شهیدان هشتدوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

طلبه شهید محمدمهدی جلیلی متولد ۱۳۴۶ که سرانجام در جریان عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه و در تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

سردارشهید محمد رفیع رفیعیان بهابادی هم در دوران دفاع مقدس از فرماندهان لجستیک و پشتیبانی تیپ پیروز الغدیر یزد بود و حضور مستمری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشت تا اینکه سرانجام در جریان جنگ ۸ ساله دفاع مقدس به شهادت رسید.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در این دیدار‌ها بیان کرد: خدمت به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران افتخاری است که نصیب ما شده و ما باید قدر این موهبت را بدانیم چرا که شهدا در راه سعادتمندی با خدای خود معامله کردند و قطعا از این معامله راضی و خشنود هستند و به امید آن که ما و همه خدمت گزاران خانواده معظم شهدا مورد شفاعت شهدای والامقام قرار گیریم.

وی از مسئولان خواست با جمع آوری و چاپ خاطرات شهدای والا مقام نسل جوان جامعه را با حماسه‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و توطئه‌های دشمنان قسم خورده این آب و خاک آشنا کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد به اتفاق فرماندار بهاباد، امام جمعه بهاباد، رئیس شورای اسلامی شهر فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان و جانشین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با حضور در خانواده سردارشهید محمد رفیعیان و شهدای جلیلی از خانواده این شهیدان سرافراز دلجویی و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.


انتهای پیام/ ا

امام جمعه یزد با خانواده شهیدا در بهاباد دیدار کرد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.