شهردار اردکان با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است گفت: مدال افتخار شهیدان بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ احمد کمالی شهردار اردکان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، شهردار اردکان به همراه مدیران شهرداری و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان با پدر دانش‌آموز شهید حمزه احمدی دیدار کردند.

کمالی در دیدار با محمد احمدی پدر شهید دانش‌آموز با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است افزود: درس گرفتن از آرمان‌های والای شهیدان بزرگ‌ترین مکتب تعلیم و تربیت است.

شهردار اردکان گفت: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران است.

وی افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرزوبوم را نخواهد کرد.

کمالی در پایان این دیدار با اشاره به اینکه شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند  این فرصتی است که صرفاً خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می‌دارد، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرزوبوم هستند و مدال افتخار آن‌ها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

شهید حمزه احمدی در سن پانزده‌سالگی و در سال تحصیلی سوم راهنمایی با حضور در تیپ الغدیر یزد در سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۵ و در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/ی

بزرگ‌ترین مکتب تعلیم و تربیت درس گرفتن از آرمان‌های والای شهیدان است

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار