مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: ۲هزار و ۵۰۰از خانواده شهدا زیر نظر طرح پایش سلامت در استان یزد هستند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و جمعی از مسوولان از خانواده شهیدان رنجبر و فلاح در بافق در راستای بررسی مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا دیدار و گفتگو کردند.

ابراهیمی در حاشیه این دیدار یکی از برنامه‌های مهم در رابطه با بهداشت و درمان خانواده شهدا و ایثارگران طرح پایش سلامت بیان کرد و گفت:در این راستا با ۵۴پزشک قرار داد منعقد شده و تمامی خانواده‌های شهدا حدود ۲هزار و ۵۰۰نفر زیر نظر این طرح هستند.

وی افزود: در این طرح پزشکان با حضور در منزل جامعه هدف به آن‌ها ارائه خدمت می‌کنند که در این راستا در سطح استان یزد با تمامی بیمارستان‌های خصوصی و دولتی قرار داده بسته شده است.

ابراهیمی ارتقا سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را اولویت اصلی بنیاد شهید دانست و گفت:هدف از اجرای این طرح کاهش دغدغه‌های جامعه هدف در حوزه بهداشت و درمان است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود به طرح نشر فرهنگ قرآن اشاره کرد وافزود:این طرح در راستای کاهش مشکلات جامعه هدف در سطح استان در حال اجراست.

ابراهیمی ادامه داد: در شهرستان‌های استان یزد کمیته قرآن تشکیل شده که با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌ها تعامل خوبی در رابطه با نشر و ترویج قرآن صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی

بهره مندی بیش از دوهزار خانواده شهدا از طرح پایش سلامت

برچسب ها: شهدا ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.