سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت اداره کل پست آذربایجان غربی از نوجوانان برای شرکت در مسابقه بین المللی نامه نگاری

مدیر کل پست آذربایجان غربی از نوجوانان علاقمند استان برای شرکت در مسابقه بین المللی "نامه‌ای به قهرمان خود بنویسید" دعوت کرد.

مجید فرخی مدیر کل پست آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: اتحادیه پستی جهانی (UPU) با هدف افزایش آگاهی جوانان از اهمیت و نقش خدمات پستی در جامعه و نیز ترویج فرهنگ مکاتبه، همه ساله مسابقه نامه‌نگاری ویژه نوجوانان را با انتخاب موضوعی خاص در سطح بین‌المللی برگزار می‌کند.

وی یاد آور شد:نامه‌ای به قهرمان خود بنویسید " از سوی اتحادیه پستی جهانی به عنوان موضوع مسابقه نامه نگاری سال ۲۰۱۹ اعلام شده است.

فرخی با یادآوری این نکته که موضوع انتخاب شده بسیار مهم و جذاب بوده و انشای برگزیده می‌تواند در سطح بین المللی بسیار اثربخش باشد افزود: کمیته‌های استانی متشکل از سازمان‌های مشارکت کننده مسئولیت هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری مسابقه را بر عهده دارند.

مدیرکل پست استان در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این مسابقه گفت: براساس اعلام اتحادیه پستی جهانی، نوجوانان دارای حداکثر ۱۵ سال می‌توانند در این مسابقه به رقابت پرداخته و از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان این که نامه‌های ارسالی باید به صورت دست نویس و یک رو بوده و موارد مربوط به نامه‌نگاری نظیر درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی را رعایت نموده افزود: نامه‌ها حداقل در ۲ صفحه و حداکثر در ۴ صفحه A۴ باشد.

وی از شرکت کنندگان خواست تا مشخصات خود را به طور کامل درج و یک شماره تماس در دسترس را نیز ارسال نمایند.

فرخی مهلت شرکت در مسابقه نامه‌نگاری ۲۰۱۹ اتحادیه پستی جهانی را دوازدهم اسفندماه سال‌جاری اعلام و عنوان کرد: هیات داوران از میان نامه‌های ارسالی، نامه برتر را در سطح داخلی انتخاب و به منظور شرکت در رقابت بین‌المللی به اتحادیه پستی جهانی ارسال می‌نماید.

وی با اشاره به این که به ۱۰۰ اثر برتر جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرف افزود: اتحادیه برای این رقابت جوایز ارزشمندی را در نظر گرفته است و مدال‌های طلا، نقره و برنز به ترتیب به نفرات اول تا سوم بین المللی تعلق خواهد گرفت؛ همچنین به دیگر انشا‌های برتر گواهینامه و جوایزی اهدا خواهد شد.

فرخی افزود:آذربایجان غربی سال گذشته با ارسال ۹۰۰ اثر به دبیرخانه این مسابقات رتبه سوم را به دست آورد.

وی تصریح کرد: ازبین ۱۰۰ اثر برگزیده این مسابقات در سال گذشته ۱۰ اثر مربوط به آذربایجان غربی بود که از بین آن‌ها ۴ اثر ممتاز شناخته شده و جوایر نفیسی به آن‌ها اهدا شد.

مدیر کل پست آذربایجان غربی یاد آور شد: این مسابقات با همکاری آموزش وپرورش، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و پست برگزار می‌شود.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند آثار خود را به صندوق پستی ۸۸۱۱-۱۵۸۷۵، روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران ارسال نمایند.

 

انتهای پیام/ی

 

برگزاری مسابقه بین المللی نامه ای به قهرمان خود در ارومیه

برچسب ها: نوجوانان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.