فرماندار بوکان گفت: لازم است ارتباط اقوام و اقلیت های مذهبی استان و کشور تقویت شود و زمینه های گفتمان و تبادل نظر آنها فراهم شود

لزوم تقویت ارتباط اقوام و اقلیت های مذهبی استان و کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، جمال خسروی فرماندار بوکان نیز ضمن برشمردن پتانسیل های بالای این شهرستان در حوزه های مختلف، اظهار داشت: لازم است ارتباط اقوام و اقلیت های مذهبی استان و کشور تقویت شود و زمینه های گفتمان و تبادل نظر آنها فراهم شود تا از این ظرفیت برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

خسروی افزود: توسعه پایدار همواره از دغدغه های رهبر انقلاب و امام راحل بوده و مسئولان نیز لازم است در این زمینه قدم بردارند.

در ادامه این نشست تعدادی از فعالان مدنی و نمایندگان موسسات مردم نهاد نیز، ضمن تاکید بر وحدت و یکپارچکی استان و کشور، خواستار رفع تبعیض در حوزه های مختلف شدند.

در پایان این نشست که در سالن اجلاس فرمانداری شهرستان بوکان برگزار شد، مشاور ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی و دینی اعلام کرد که مطالبات به حق مردم این شهرستان را به رئیس جمهوری رسانده و به آن ها رسیدگی می شود.

محمد قسیم عثمانی نماینده شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن انتقاد از عملکرد دولت در حوزه اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: مردم بوکان که در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی، همواره یار وفادار و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند، این انتظار را دارند در پست های مدیریتی استانی و نیز کشوری مشارکت داده شوند و زمینه بیشتری برای خدمت آنها به مردم و نظام فراهم شود.

یوم الله ۱۳ آبان روز اثبات وفاداری مردم بوکان به نظام اسلامی

ماموستا عباس احمدی امام جمعه شهرستان بوکان نیز ضمن تاکید بر وحدت ملی گفت: مردم بوکان با حضور با شکوهشان در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان، وفاداریشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش اثبات کرده و اگر از جانب مسئولین به این مردم بی مهری شود، مسئولان بزرگترین گناه را مرتکب شده اند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.