سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرک صنعتی خرمدشت، آماده ورود سرمایه گذاران

سرمایه گذاران در شهرک صنعتی خرمدشت از ۱۳ سال معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، استاندار قزوین در بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت شهرستان تاکستان گفت: واحد‌های تولیدی از زمان بهره برداری در این شهرک تا ۱۳ سال از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.

عبدالمحمد زاهدی افزود: شهرک صنعتی خرمدشت ۳ هزار هکتار وسعت دارد که ۳۲۵ هکتار آن آماده سازی شده است.

وی اضافه کرد: همه تاسیسات مورد نیاز از جمله آب وبرق به طور کامل تامین شده است.

استاندار قزوین در این سفر خود ابتدا از یک واحد تولیدی در زمینه فولاد با ۲۲۰ کارگر و ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بازدید کرد.

این واحد تولیدی با توجه به بازار صادراتی موجود و نوع تجهیزات تولیدی مشکلی در حوزه بازار ندارد، ولی در زمینه بهره مندی از معافیت‌های مالیاتی و واردات ماشین آلات از گمرک با مشکلاتی مواجه است که استاندار در خصوص حل آن‌ها دستور‌های لازم را صادر کرد.

زاهدی در ادامه از یک واحد تولیدی دیگر در زمینه فولاد با ۱۴۰ کارگر، ۳۰۰ هزار تن ظرفیت اسمی تولید در سال و هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری دیدن کرد.

این واحد تولیدی که از سال ۸۸ تاسیس شده هم اکنون در دوشیفت کاری در زمینه تولید میلگرد آجدار مشغول فعالیت است و راه اندازی یک خط تولید جدید را در دستور کار دارد.

این واحد تولیدی در زمینه سرمایه در گردش دارای مشکل و نیازمند وام با بهره پایین است.

زاهدی در ادامه از یک واحد صنعتی در زمینه تولید باطری خودرو و انباره‌های سرب اسید استارت با ظرفیت اسمی ۲۰۰ هزار عدد در سال بازدید کرد.

این واحد تولیدی که به صورت آزمایشی راه اندازی شده، در تهیه مواد اولیه با توجه به نوسان قیمت سرب با مشکل مواجه است و همچنین برای تامین سرمایه در گردش درخواست تسهیلات با سود کم دارد.

استاندار قزوین در ادامه از یک واحد تولیدی دیگر در زمینه میله و میلگرد با ظرفیت اسمی ۹۶ هزار تن در سال که در حال راه اندازی است دیدن کرد که در صورت بهره برداری برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.

انتهای پیام/

بازدید استاندار قزوین از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.